عکس؛ رونالدو و در آغوش کشیدن هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید

عکس؛ رونالدو و در آغوش کشیدن هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن و النصر عربستان امروز در یک بازی دوستانه در کشور ژاپن به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی در ترکیب النصر حضور داشت و به مصاف تیم فرانسوی رفت. از نکته های جالب این دیدار، رویارویی کریستیانو رونالدو با مارکو آسنسیو بود. رونالدو و آسنسیو قبلا در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بوده اند. مارکو آسنسیو در این تابستان و پس از به پایان رسیدن فصل 2022/23 دیگر قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا نکرد و به این ترتیب تصمیم گرفت که جمع مادریدی ها را ترک کند و راهی پاری سن ژرمن شد.

رونالدو و آسنسیو در دورانی که در رئال مادرید بودند، افتخارات زیادی به دست آوردند و عملکرد خوبی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشتند. در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016/17 که رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر یک یوونتوس را شکست دهد، کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند و مارکو آسنسیو هم یک گل در آن بازی زد.

در ابتدای بازی دوستانه النصر و پی اس جی، رونالدو و مارکو آسنسیو یکدیگر را در آغوش کشیدند و خوش و بش گرمی با هم داشتند.

رونالدو زمانی که در رئال مادرید حضور داشت، یک بار در مصاحبه ای از مارکو آسنسیو به عنوان یکی از بازیکنانی که می تواند در مادرید جای او را پر کند نام برده بود.

1470