مارسی به دنبال خرید دو مدافع مازاد بارسلونا

مارسی به دنبال خرید دو مدافع مازاد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - برخی رسانه های کاتالان گزارش داده اند که مارسی که هدایتش را به مارسلینو مربی اسپانیایی سپرده، شرایط خرید کلمنت لنگله و اریک گارسیا دو مدافع مازاد بارسلونا را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، مارسی به دنبال تقویت ترکیبش در فاز دفاعی است. مارسلینو که به خوبی با لالیگا آشناست، در نظر دارد که لنگله یا اریک گارسیا را به خدمت بگیرد. هر دو بازیکن در لیست مازاد بارسلونا قرار دارد و به نظر می رسد که کاتالان ها مشکلی با جدایی آنها ندارند چرا که هم می توانند از فروش آنها درآمدزایی کنند و هم از پرداخت دستمزدشان معاف شوند.

بارسلونا در حال حاضر به مشکلات مالی خود هنوز نتوانسته قرارداد بازیکنان جدیدش نظیر گوندوغان، اینیگو مارتینز و اوریول رومئو را به صورت رسمی به ثبت برساند. آنها سخت در تلاش هستند تا با خارج کردن بازیکنان مازاد، شرایط مالی خود را بهبود ببخشند و هر خبری در این زمینه برایشان خوشایند محسوب می شود.

مارسی با هدایت مارسلینو امیدوار است که دوباره در جمع تیم های قدرتمند فوتبال فرانسه قرار بگیرد و خاطرات خوش خود در مسابقات اروپایی را زنده کند. لنگله امید زیادی داشت تا به تاتنهام ملحق شود اما این اتفاق رخ نداد. گارسیا نیز در ماه های اخیر در تیم ژاوی کمرنگ بوده است.

4125