کریستیانو رونالدو کم فروغ تر از همیشه در تساوی بدون گل النصر و پاری سن ژرمن

کریستیانو رونالدو کم فروغ تر از همیشه در تساوی بدون گل النصر و پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی –  کریستیانو رونالدو در بازی دوستانه تیم النصر نیز عملکردی ناامید کننده داشت و به نظر نیاز دارد تا با توجه به سیل ستارگانی که به لیگ عربستان جاری شده اند، سطح بازی خود را دوباره افزایش دهد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو از گلزنی در بازی دوستانه النصر مقابل پی اس جی ناکام ماند و عملکردی ناامید کننده از خود به اجرا گذاشت. دو تیم در طول این بازی دوستانه، موفق نشدند تا شانس‌های زیادی برای گلزنی خلق کنند و تیم پاری سن ژرمن که کیلیان امباپه را در ترکیب خود نمی‌دید با جمعی از بازیکنان جوان خود در امر گلزنی ناموفق بود.

در این میان، النصرتلاش می‌کرد تا مرد اصلی ترکیب خود را تغذیه کند اما او نیمه اول را بدون اتفاق خاصی به پایان رساند و موفق نشد تا موقعیت های خود را به گل تبدیل کند. رونالدو در دقیقه 65 بازی از زمین بازی بیرون کشیده شد و این بازی هم به جمع بازی‌های ضعیفی که رونالدو این روزها و مقابل حریفان سر سخت تر به نمایش گذاشته است، اضافه شد.

این موضوع ثابت می‌کند که رونالدو در فصل پیش رو نیاز دارد خود را به سطح رونالدوی سابق نزدیک تر کند وگرنه با توجه به ستارگانی که مانند بنزما، هم تیمی سابق خود او، به لیگ عربستان آمده اند، ماموریت بسیار دشوارتری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت و ممکن است در این ماموریت شکست بخورد.

2102