رسمی؛ وینگر جوان شیاطین سرخ به ناتینگهام فارست پیوست

رسمی؛ وینگر جوان شیاطین سرخ به ناتینگهام فارست پیوست

پایگاه خبری فوتبالی –  ناتینگهام با تکمیل قرارداد آنتونی الانگا، ستاره سوئدی جوان منچستر یونایتد را به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، الانگا در سال 2021 به وسیله اوله گونار سولشر به تیم اصلی یونایتد راه یافت اما از آن زمان به بعد موفق نشده تا زمان کافی منظمی در ترکیب شیاطین سرخ به دست بیاورد. گفته می‌شود که فارست با قراردادی بلند مدت تا سال 2028 و با پرداخت 15 میلیون پوند، الانگا را به خدمت گرفته است.

بازیکن انگلیسی پس از امضای این قرارداد گفت:" اینجا بودن برای من افتخار است و به این لحظه افتخار می‌کنم، نه تنها من، بلکه خانواده‌ام نیز این حس را دارند. این قدم رو به جلو بسیار خوبی در دوران حرفه ای من است، قدم بزرگی است و من واقعا مشتاقم تا هرچه زودتر در سیتی گرند، مقابل طرفداران فارست بازی کنم. من از تیم‌های دیگری نیزپیشنهاد داشتم اما به نظرم ناتینگهام فارست بهترین جا برای من است. من با یونایتد به اینجا آمده بودم و از لحظه ای که می‌خواستم برای گرم کردن بیرون بیایم، می‌توانستم صدای آن‌ها را از داخل رختکن بشنوم، اینجا حس ویژه ای دارد و بودن اینجا به همراه تیم فارست حتی ویژه تر نیز خواهد بود."

الانگا یکی از استعدادهای جوان منچستر یونایتد به شمار می‌رفت که با عملکرد خود در بازی‌های محدودی که فرصت بازی پیدا کرده بود، موفق شده بود توجه طرفداران یونایتد را جلب کند اما در نهایت به مقصد ناتینگهام فارست، اولدترافورد را ترک کرد.

2102