واکنش تن هاخ به لینک شدن امباپه به شیاطین سرخ

واکنش تن هاخ به لینک شدن امباپه به شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی – در آخرین کنفرانس خبری اریک تن هاخ از او درباره احتمال انتقال امباپه به اولدترافورد، سوالاتی پرسیده شد.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن روز جمعه به امباپه اطلاع داد که اجازه ندارد به همراه تیم اصلی برای تور پیش فصل این تیم به آسیا سفر کند، باشگاه فرانسوی قصد دارد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستان او را به فروش برساند. امباپه پیش تر پی اس جی را از تصمیم خود مبنی بر عدم تمدید قرارداد خود، مطلع کرده بود.

پاری سن ژرمن روز دوشنبه، پیشنهاد رکورد شکن 259 میلیون پوندی تیم الهلال عربستان برای مهاجم فرانسوی خود را قبول کرد که در نتیجه امباپه اجازه مذاکره با تیم عربستانی را دریافت کرد.

در حالی که الهلال قدم جدی خود را برای جذب امباپه برداشته است، باشگاه‌های زیادی به امید اینکه امباپه ماندن در اروپا را انتخاب کند به این بازیکن فرانسوی لینک شده اند.

منچستر یونایتد در روزهای اخیر یکی از مقصدهای احتمالی این بازیکن عنوان شده است و اریک تن هاخ نیز در کنفرانس خبری خود پیش از بازی مقابل رئال مادرید، در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با این موضوع گفت:" ما هیچوقت درباره بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنیم." 

هرچند تن هاخ علاقه ای به صحبت درباره امباپه نشان نداد، اصرار داشت که آن‌ها همچنان به دنبال جذب یک مهاجم نوک هستند:" چیزی که می‌توانم بگویم این است که در حال حاضرتمام تلاشمان را می‌کنیم تا کارها را با موفقیت به سرانجام برسانیم. بله در حال پیشرفت هستیم اما می‌دانیم که روال کارها چطور است و زمانی که قطعی شود به شما اطلاع خواهیم داد. ما در زمینه گلزنی عملکرد خیلی خوبی نداشته ایم و از این موضوع آگاهیم. باقی بازیکنان نیز باید در این زمینه مشارکت داشته باشند، همچنین به دنبال گزینه‌های خود برای تقویت قدرت گلزنی تیم هستیم."

2102