اتفاق ویژه؛ احتمال تقابل 3 ایرانی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا

اتفاق ویژه؛ احتمال تقابل 3 ایرانی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2023 – 2024 ممکن است یک اتفاق عجیب را پیش روی فوتبالدوستان ایرانی قرار بدهد. 

به گزارش فوتبالی، طبق قرعه کشیِ انجام شده در یکی از بازی‌های مرحله پلی آف، دو تیم دینامو زاگرب کرواسی و آستانه قزاقستان فردا با هم روبرو خواهند شد. البته این بازیِ رفت است که در زاگرب برگزار می‌شود. سه‌شنبه هفته آینده دو تیم در بازی برگشت روبروی هم قرار می‌گیرند. 

صادق محرمی بازیکن ایرانی دینامو زاگرب که سابقه چند سال حضور در این تیم را در کارنامه دارد برای چندمین فصل متوالی شانس بازی در لیگ قهرمانان را پیدا کرده است.

اما اتفاق جالب می‌تواند بعد از بازی برگشت و روشن شدن تکلیف تیم صعود کننده بیفتد. طبق قرعه کشی برنده این مسابقه در مرحله بعدیِ پلی آف باید با تیم آ.ا.ک یونان بازی کند. حتما می‌دانید که احسان حاج صفی و میلاد محمدی دو بازیکن ایرانی عضو تیم یونانی هستند. 

حالا اگر دینامو زاگرب موفق شود در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد آستانه قزاقستان بگذرد باید در مرحله بعد با آ.ا.ک بازی کند. این یعنی تقابل صادق محرمی و تیمش با تیم آ.ا.ک یونان. اگر هر 3 نفر در ترکیب تیم‌شان قرار بگیرند باید شاهد نبرد 3 ملی پوش ایرانی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باشیم. 

تقابل احتمالی دینامو زاگرب و آ.ا.ک در روزهای 17 یا 18 مرداد (بازی رفت در یونان) و 24 مرداد (در زاگرب) روی خواهد داد. 

سال گذشته هم تیم‌های پورتو و بایرلورکوزن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با هم همگروه بودند و شاهد تقابل مهدی طارمی با سردار آزمون بودیم. پورتو بازی رفت را دو بر صفر و بازی برگشت را 3 بر صفر برد. 

در مسابقه رفت طارمی دو پاس گل داد و در مسابقه برگشت دو بار برای تیمش گل زد. سردار در بازی رفت روی نیمکت نشست و فرصت حضور در بازی را پیدا نکرد. در بازی برگشت هم هنگام گرم کردن مصدوم  از لیست تیمش خارج شد.

1359