عکس؛ معارفه مدافع رئال مادرید در تیم جدیدش

عکس؛ معارفه مدافع رئال مادرید در تیم جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - خسوس وایخو مدافع رئال مادرید که برای یک فصل قرضی به گرانادا رفته، در تیم جدیدش مورد معارفه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، وایخو در سال 2015 از ساراگوسا به رئال مادرید پیوست و تجربه حضور قرضی در تیم هایی نظیر ولورهمپتون را داشت. این مدافع در فصل گذشته در رئال مادرید اغلب سکونشین بود. در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و پس از انتقال بلینگام، رئال مادرید تصمیم گرفت که شماره 5 را از وایخو بگیرد و آن را به هافبک انگلیسی بدهد. بعد از آن خسوس به شماره 24 رسید که کمی بعد این شماره هم از او گرفته شد و به آردا گولر رسید. وایخو می دانست که در صورت ماندن در رئال مادرید شانس زیادی برای بازی کردن نخواهد داشت و به همین خاطر با قراردادی قرضی و یک ساله راهی گرانادا شد آن هم در حالی که هنوز تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد دارد.

وایخو در گرانادا دوباره می تواند شماره محبوبش یعنی پنج را به تن کند. وی تجربه یک سال و نیم حضور قرضی در گرانادا را داشته است و حالا با بازگشت این تیم به لالیگا دوباره به ترکیبشان برگشته است. گروه اندکی از هواداران گرانادا نیز در مراسم معارفه وایخو حضور پیدا کردند و مدافع قرضی رئال مادرید را مورد تشویق قرار دادند.

4125