چرا دروازه‌بان جدید منچستریونایتد از پوشیدن شماره یک خودداری کرد؟

چرا دروازه‌بان جدید منچستریونایتد از پوشیدن شماره یک خودداری کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا فاش کرد که چرا ترجیح داد به جای پوشیدن شماره یک منچستریونایتد، شماره بیست و چهار را بر تن کند.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از تصمیم دخیا به ترک باشگاه و نیاز خود به یک سنگربان جدید، هفته‌ها با باشگاه اینتر در حال مذاکره بر سر آندره اونانا بوده اند. آندره اونانا که سابقه همکاری با تن هاگ را در تیم آژاکس داشته است، همیشه گزینه اول سرمربی هلندی برای دروازه یونایتد به شمار می‌رفته است و قدرت بازی با پا این دروازه بان کامرونی، چیزی که دخیا از آن محروم بود، یکی از نقاط قوت اونانا به حساب می‌آید. 

به نقل از سایت گل، اونانا بعد از رفتن به الدترافورد، به جای پوشیدن شماره 1، ترجیح داد تا شماره 24 را برتن کند. اونانا در مصاحبه‌ای رسمی با منچستریونایتد راجع به پوشیدن شماره 24 گفت: "من این شماره را دوست دارم. 24، روز تاریخ تولدم است. برای من، عدد خوشحال کننده ای است. با این شماره توانستم به افتخارات زیادی دست پیدا کنم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه دار باشند."

اونانا در اردوی پیش فصل منچستریونایتد حضور دارد و احتمالاً در دیدار دوستانه مقابل ورکسهام اف سی، اولین بازی خودش را با لباس شیاطین سرخ انجام دهد. 

4416