وقتی فیگو قهرمانی رونالدو در یورو 2016 را تبریک گفت (عکس)

وقتی فیگو قهرمانی رونالدو در یورو 2016 را تبریک گفت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال با کاپیتانی کریستیانو رونالدو به شکل دراماتیکی موفق شد در رقابت های یورو 2016 به قهرمانی برسد و آن قهرمانی اولین قهرمانی کریستیانو رونالدو در عرصه ملی به همراه تیم ملی پرتغال بود.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکرش را می کرد که پرتغال بتواند قهرمان رقابت های یورو 2016 شود اما در نهایت این اتفاق افتاد و کریستیانو رونالدو به جام ملی دست پیدا کرد. پس از این قهرمانی، لوییس فیگو که در ورزشگاه حضور داشت، به کریستیانو رونالدو تبریک گفت. لوییس فیگو با چهره ای جالب و شگفت زده به ستاره پرتغالی تبریک گفت.

آن فینال در کشور فرانسه و شهر پاریس و ورزشگاه استاد دو فرانس برگزار می شد. بازی میان تیم ملی پرتغال و تیم ملی فرانسه بود. رونالدو در همان نیمه اول بازی بر اثر برخوردی که با پایت داشت دچار مصدومیت شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند. در ادامه کار، بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کرد و راهی وقت های اضافه شد. در وقت های اضافه، تیم ملی پرتغال با تک گل ادر مقابل تیم ملی فرانسه به پیروزی رسید و قهرمان شد.

در آن زمان فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال بود. فیگو بین سال های 1991 تا 2006 در تیم ملی پرتغال بازی کرد و نتوانست قهرمان یورو شود.

1470