مدافع راست 20 ساله اسپانیایی راهی بارسلونا شد

مدافع راست 20 ساله اسپانیایی راهی بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا خرید تریلی از دپورتیوو را نهایی کرد تا راهی بارسا اتلتیک شود.

به گزارش فوتبالی، دپورتیوو در بیانیه ای اعلام کرد که محصول آکادمی این تیم با 200 هزار یورو راهی آکادمی بارسلونا شده و در بارسا اتلتیک توپ خواهد زد. تریلی قراردادی دو ساله را با بارسلونا امضا کرده است. 

این دفاع کناری 20 ساله  اسپانیایی در دو فصل اخیر 20 بازی در تیم بزرگسالان دپورتیوو لاکرونیا داشته است. او در شروع فصل 22-2021 در تیم جوانان اسپانیا دچار مصدومیت شد و  همین مسئله باعث شد تا روندش کاملا متوقف شود. او در فصل 23-2022 نیز با مصدومیتی جدید مواجه شد. 

این دفاع راست 20 ساله توان حضور در پست دفاع میانی را دارد. او حالا در بارسا اتلتیک بازی خواهد کرد و تلاش خواهد کرد تا شانس های خود را برای جلب نظر ژاوی و حضورش در تیم بزرگسالان، محک بزند. قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت فقط سیصد هزار یورو است اما بارسلونا امید زیادی به درخشش این بازیکن دارد و به همین خاطر سرمایه گذاری قابل توجهی برای خرید او انجام داده است.

دپورتیوو لاکرونیا در سالهای اخیر مسیری نزولی را داشته است و در فصل آینده در لیگ دسته سه اسپانیا با بارسلونا همگروه هستند و به همین خاطر تریلی به زودی باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

4125