الهلال با مهاجم سابق بارسلونا به توافق رسید

الهلال با مهاجم سابق بارسلونا به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال برای خرید مالکوم ستاره سابق بارسلونا با مبلغ 60 میلیون یورو به توافق رسیده است و این خبر تایید شده است.

به گزارش فوتبالی، فابیو الیشو خبرنگار برزیلی گزارش داده است که مالکوم برای انتقال از زنیت به الهلال به توافق رسیده است و این خبر در روز دوشنبه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.  از سویی سرگی سماک سرمربی باشگاه زنیت نیز جدایی مالکوم را تایید کرده است و به همین خاطر این بازیکن در روز شنبه در اولین هفته لیگ روسیه روی نیمکت نشست چرا که خود را برای حضور در تیم عربستانی آماده می کند.

بازین برزیلی بهترین بازیکن و بهترین گلزن لیگ روسیه است که به خواست ژرژ ژسوس سرمربی الهلال راهی این تیم می شود. در حقیقت سرمربی الهلال از مدیران تیمش خواسته بود تا هر طور که شده این بازیکن را بخرند. مالکوم زمانی با 40 میلیون یورو از بارسلونا راهی زنیت شده بود و حالا با 60 میلیون یورو به الهلال ملحق می شود.

مالکوم، جام جهانی قطر را از دست داد اما به تازگی به تیم ملی برزیل برگشته است. این بازیکن در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 30 میلیون یورو ارزش دارد و رسانه های عربستانی می گویند که در الهلال سالی هجده میلیون یورو دستمزد می گیرد یعنی سه برابر بیشتر از دستمزد کنونی خود.

زنیت بدین ترتیب می تواند درآمد خوبی را از فروش مالکوم دریافت کند. این باشگاه به خاطر حذف تیم های روس از مسابقات اروپایی، بخش قابل توجهی از درامدهایش را از دست داده است. بدین ترتیب مالکوم به گران ترین فروش تاریخ فوتبال روسیه تبدیل می شود. پیش از این رکورد در اختیار هالک بود که با 56 میلیون یورو از زنیت به شانگهای پیوسته بود. مالکوم بدین ترتیب به بازیکنانی نظیر کولیبالی، میلینکوویچ ساویچ و نوس در الهلال ملحق خواهد شد.

4125