همه گزینه‌های امباپه؛ از رئال مادرید تا تاتنهام، منچستریونایتد و الهلال

همه گزینه‌های امباپه؛ از رئال مادرید تا تاتنهام، منچستریونایتد و الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی با خط خوردن از لیست پی اس جی در سفر به ژاپن، رسما در لیست فروش قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، امباپه به پی اس جی اعلام کرده که قصد تمدید قراردادش را بعد از 2024 ندارد و در آن زمان رایگان جدا می شود. در نقطه مقابل، مدیران قطری این بازیکن را تهدید کرده اند که اگر قراردادش را تمدید نکند یا جدا نشود، در کل فصل آینده سکونشین خواهد شد. در این شرایط به نظر می رسد که امباپه دو راهکار پیش رو دارد: تمدید یا جدایی در یک ماه آینده. با توجه به این که کیلیان گزینه اول را رد کرده، به نظر می رسد که راهکاری جز گزینه دوم برایش باقی نمانده است.

در حال حاضر قیمت فروش امباپه توسط پی اس جی بین 150 تا 200 میلیون یورو تخمین زده می شود که البته باید دستمزد نجومی این بازیکن و کمیسیون های انتقال را هم در نظر گرفت.

مارکا گزارش داده است که در حال حاضر امباپه گزینه های مختلفی دارد. او می تواند راهی الهلال عربستان شود، تیمی که پس از ناکامی در خرید مسی کاملا آماده است تا امباپه را به ترکیبش اضافه کند. آنها به کیلیان گفته اند که می تواند در سال 2024 از آنها جدا شود و به هر تیمی که بخواهد، ملحق شود. از سویی در لیگ انگلیس نیز تاتنهام و منچستریونایتد تیم هایی هستند که به دنبال خریدی کهکشانی هستند. شیاطین سرخ به دنبال خرید امباپه به عنوان پرچمدار پروژه خود هستند و تاتنهام نیز به دنبال جایگزین کین می گردد. چلسی نیز می تواند یکی دیگر از گزینه ها باشد اما این باشگاه فعلا با مشکلاتی در زمینه فیرپلی مالی مواجه است.

در کنار همه این گزینه ها، رئال مادرید نیز می تواند یکی از گزینه های اصلی به شمار برود. البته نکته این جاست که این روزها رسانه های نزدیک به رئال مادرید گزارش داده اند که این باشگاه قرار نیست که اقدامی برای خرید کیلیان داشته باشد، مشخص نیست که آیا یک عقب نشینی تاکتیکی برای کاهش قیمت و چانه زنی است یا این که واقعا مدیران رئال قصد خرید کیلیان را در این تابستان ندارند.

4125