زارعی: یکی از معیارهای صدور مجوز برای باشگاه ها، ارائه گواهی شرکت مدیر رسانه در کارگاه رسانه ای فدراسیون است

زارعی: یکی از معیارهای صدور مجوز برای باشگاه ها، ارائه گواهی شرکت مدیر رسانه در کارگاه رسانه ای فدراسیون است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر کمیته صدور مجوز باشگاهی درباره کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مصطفی زارعی، مدیر کمیته صدور مجوز باشگاهی گفت: یکی از اولویت هایی که در مجوز باشگاهی در نظر گرفته شده است، اجرای برنامه های آموزشی برای نفراتی است که در حیطه فوتبال دارای مسئولیت هستند. بر این اساس یکی از اقدامات بسیار خوبی که روابط عمومی فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده، برگزاری سومین کارگاه آموزش قوانین رسانه ای است.

وی ادامه داد: این دوره روز دوشنبه دوم مرداد ماه در تهران برگزار می شود که بر اساس بند p.05 ، یکی از معیارهای پرسنلی آیین نامه مجوز باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتن مدیر رسانه ای صاحب صلاحیت برای اخذ مجوز است.

مدیر کمیته صدور مجوز باشگاهی افزود: حضور در این کارگاه برای مدیران رسانه ای باشگاه های متقاضی اخذ مجوز برای چرخه 2024-2025  هستند، الزامی است و باشگاه ها باید گواهینامه حضور مدیر رسانه ای خود در این کارگاه را در بخش مدرک p.05 بارگذاری کنند.

زارعی در پایان گفت: در نظر داریم تا دوره های پیشرفته و آموزشی برای پزشکان، افسران مجوز، بازیکنان و فیزیوتراپ ها را برگزار کنیم تا بیش از پیش در روند رشد و توسعه قرار گیریم.

1999