عکس؛ لحظه‌ای که مسی بازوبند کاپیتانی اینترمیامی را بر بازو بست

عکس؛ لحظه‌ای که مسی بازوبند کاپیتانی اینترمیامی را بر بازو بست

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در اولین بازی خود به عنوان بازیکن تیم اینترمیامی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست و به این ترتیب به نظر می رسد که لیونل مسی کاپیتان جدید تیم آمریکایی است.

به گزارش فوتبالی، اینترمیامی در بازی خود در رقابت های لیگ کاپ به مصاف تیم کروز آزول مکزیک رفت و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. مسی در این بازی اولین بازی خود را برای تیم آمریکایی انجام داد. لیونل مسی توسط تاتا مارتینو در ترکیب ثابت و ابتدایی اینترمیامی قرار نگرفته بود و کار خود را از روی نیمکت شروع کرد. مسی در دقیقه 53 بود که توسط مارتینو وارد زمین شد و به این ترتیب کار خود را شروع کرد. لیونل مسی در بدو ورود خود به زمین، بازوبند کاپیتانی تیم اینتر میامی را بر بازو بست و به این ترتیب کاپیتان اینتر میامی شد.

همان طور که کریستیانو رونالدو در ابتدای ورود خود به النصر عربستان کاپیتان این تیم عربستانی شد، اکنون مسی هم در آغاز کار خود در فوتبال آمریکا، به عنوان کاپیتان تیم اینتر میامی کار خود را شروع کرده است. مسی در دقیقه 94 با یک کاشته دیدنی موجب پیروزی تیم خود شد.

1471