خوشبختی پورحمیدی؛ مربی سابق منچستر در تبریز!

خوشبختی پورحمیدی؛ مربی سابق منچستر در تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی - مربی دروازه‌بانان جدید تراکتور با رزومه‌ای بسیار قوی جذب این تیم شده است.

به‌ گزارش فوتبالی، پس از پایان اردوی ترکیه تراکتور بود که عنوان شد خورخه رامیرز مربی دروازه‌بانان اسپانیایی تراکتور به دلیل مصدومیت پا، این تیم را ترک خواهد کرد. موضوعی که گویا بیشتر به نفع تراکتور شده چرا که تی‌تی‌ها پای یک مربی بزرگ را به تبریز باز کرده‌اند.

در همین‌ راستا مسئولان تراکتور با یک مربی دروازه‌بانان دیگر به مذاکره پرداختند و دیروز مشخص شد امیلیو آلوارز اسپانیایی به کادرفنی پاکو خمز پیوسته است.

آلوارز اسپانیایی باوجود اینکه در دوران بازیگری خود یک دروازه‌بان نه‌‌چندان مطرح و معمولی بوده، دوران مربیگری بسیار درخشانی داشته است. وی که متولد شهر مادرید است، برای اولین بار در سن ۳۲ سالگی شغل مربیگری دروازه‌بان‌ها را در تیم ب رئال مادرید آغاز کرده است.

وی پس از اتمام کارش در رئال، به عنوان مربی دروازه‌بانان کیکه سانچز فلورس به والنسیا پیوست و چیزی حدود ۸۵۰ روز در این تیم مربیگری کرد.

وی پس از اتمام کار در والنسیا، در بنفیکا و اتلتیکو مادرید هم با کیکه سانچز همکاری کرد تا درنهایت در یک جهش ناگهانی با دریافت پیشنهاد از سوی ژوزه مورینیو، به عنوان مربی گلرهای منچستر یونایتد انتخاب شود.

گویا یکی از دلایل اصلی انتخاب امیلیو به عنوان مربی دروازه‌بانان در یونایتد، صمیمت وی با داوید دخیا بوده است. البته که همکاری این دو درنهایت با دلخوری به پایان ‌رسید. آلوارز چیزی حدود ۱۱۸۰ روز در منچستر یونایتد کار کرد و در کادرفنی مورینیو و سولسشر حضور داشت. وی‌ درنهایت اواخر سپتامبر ۲۰۱۹ و با خواست شخصی از کادر فنی شیاطین سرخ جدا شد.

آلوارز حالا در تصمیمی جالب توجه در تیمی آسیایی مشغول به کار خواهد شد و‌ وظیفه دارد حسین‌ پورحمیدی سنگربان جوان تراکتور که به تیم ملی هم دعوت می‌شود را آماده فصل جدید فوتبال ایران کند. مربی‌ای که نامی بسیار پرآوازه دارد و البته گفته می‌شود در همان جلسه اول تمرینی تفاوت‌های خود را نشان داده تا تراکتور این فصل در کادرفنی هم پرستاره‌تر از همیشه باشد.

1997