اسطوره فوتبال اسپانیا در آستانه بازنشستگی از پس مصدومیت جدیدش

اسطوره فوتبال اسپانیا در آستانه بازنشستگی از پس مصدومیت جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - داوید سیلوا هافبک رئال سوسیداد که به تازگی با مصدومیت جدیدی مواجه شده، در روزهای آینده رسما از فوتبال اعلام بازنشستگی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 37 ساله می خواست که امسال آخرین سال فوتبالش را داشته باشد و بعد از آن بازنشسته شود. او یکی از اعضای نسل طلایی تیم ملی اسپانیا بود که در سال 2010 به قهرمانی جام جهانی رسید اما مصدومیت جدیدش باعث شده تا بازنشستگی او زودتر از حد پیش بینی ها رخ بدهد.

داوید سیلوا در تمرین سوسیداد در روز چهارشنبه دچار مصدومیت شد و معاینه های پزشکی نشان می دهد که دچار مصدومیتی طولانی مدت شده است و به همین خاطر این بازیکن تصمیم گرفته که همین حالا از فوتبال بازنشسته شود و تصمیمش را در روزهای آینده اعلام خواهد کرد.

سوسیه داد در تلاش است تا هر چه زودتر جایگزین داوید سیلوا را پیدا کند که گزینه مورد علاقه شان هم ایسکو هافبک سابق رئال مادرید است. ایسکو در نیمه اول فصل گذشته در سویا حضور داشت که به علت اختلاف و کتک کاری با مدیر ورزشی این تیم، جدا شد. ایسکو در ماه های اخیر بدون تیم بوده است اما آماده بازگشت به فوتبال است و حضور در تیمی نظیر سوسیداد می تواند مسیر فوتبالش را احیا کند.

4125