کاپیتان سپاهان در راه نفت آبادان

کاپیتان سپاهان در راه نفت آبادان

پایگاه خبری فوتبالی- صنعت نفت آبادان بعد از جذب ۳ بازیکن عراقی حالا به سراغ کاپیتان سپاهان در لیگ بیست و دوم رفته است.

به گزارش فوتبالی، صنعت نفت آبادان در هفته‌ای پایانی رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر برابر گل گهر سیرجان به صورت معجزه آسیایی در لیگ برتر ماندنی شد تا شاگردان عبدالله ویسی در لیگ بیست و سوم نیز حاضر باشند.

برزیلی‌ها در حالی به همکاری خود با ویسی در فصل آینده ادامه خواهد داد که این مربی خوزستانی شرط کرده بود تنها در صورتی در این تیم باقی خواهد ماند که مدیریت باشگاه تیمی مدعی برای کسب سهمیه آسیایی ببند. صنعت نفت اگر چه تاکنون حضور پر رنگی در نقل و انتقالات و جذب بازیکن نداشته است اما نفتی‌ها در روزهای اخیر فعالیت توجهی در نقل و انتقالات خواهند داشت.

با اعلام ویسی صنعت نفت در فصل آینده فهد طالب،‌ علی یوسف و میثم جبار سه بازیکن ملی‌پوش عراقی در ترکیب خود خواهد داشت تا به نظر بیاید این تیم در لیگ بیست و سوم فصل جذابی را برای هواداران خود رقم بزند. اما این پایان کار صنعت‌نفت و ویسی در نقل و انتقالات نخواهد بود.

با توجه به خریدهای سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی، ژوزه مورایس برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود و استفاده از آنها باید چند بازیکن سپاهان را در لیست خروجی خود قرار دهد. یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر زمزمه‌های مبنی بر جدایی او از جمع طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود به گوش می‌رسید، جلال الدین علی محمدی کاپیتان این تیم بود. وی که بعد از حضور ویسی در نیمکت سپاهان برای دومین بار لباس این تیم را به تن کرد حالا بار دیگر مورد توجه این مربی قرار گرفته است و توافق‌های اولیه برای حضور علی‌محمدی در صنعت نفت صورت گرفته است و اگر مشکلی رخ ندهد این بازیکن در لیگ بیست و سوم برای دومین بار شاگرد ویسی خواهد شد.

2636