خرید جدید تراکتور در آستانه فسخ/ نادری چه زمانی معارفه می‌شود؟

خرید جدید تراکتور در آستانه فسخ/ نادری چه زمانی معارفه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- علی شجاعی در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از این قرار است که تراکتوری‌ها به یکباره خود را برای عقد قرارداد با محمد نادری مدافع سابق آلتای‌اسپور نزدیک‌تر از همیشه دیدند ولی برای انجام این کار بایستی یک بازیکن بزرگسال را از لیست خود کنار می‌گذاشتند تا جا برای نادری باز شود.

برای حضور مجدد مدافع سابق سرخابی‌ها در تبریز، طبیعتا یک مدافع چپ از بین سعید آقایی و علی شجاعی باید کنار گذاشته می‌شد که برخلاف تصور عموم، مشخص شد که این بازیکن آقایی نیست. چند هفته پیش بود که پاکو خمز در گفت و گویی صراحتا اعلام کرده بود مدافع تبریزی انتخاب خود اوست و آن‌طور که به گوش می‌رسد شجاعی نتوانسته نظر مثبت سرمربی اسپانیایی را جلب کند و برای فسخ قرارداد با وی اقدام شده است.

البته چپ‌پای سابق نساجی ابتدا از انجام این کار امتناع کرده ولی باتوجه به غیبت این بازیکن در تمرین دیروز، شنیده می‌شود وی در آستانه جدایی قرار دارد تا خرید تراکتور نیامده، رفتنی شود! با این حال باید منتظر ماند و‌ دید تراکتور چطور از لحاظ مالی با این پرسپولیسی سابق به توافق خواهد رسید.

در صورت قطعی دانستن حضور محمد نادری در تراکتور باید منتظر زمان اعلام رسمی این خبر از سوی باشگاه بود. اعلامی که بستگی به سیاست خرید مهاجم در این تیم خواهد داشت که آیا مهاجم دیگر تی‌تی‌ها داخلی خواهد بود و یا خارجی.

 در صورت اینکه یک مهاجم داخلی دیگر جذب شود، تراکتور می‌تواند نادری را هم خیلی زود معرفی کرده و از ابتدای لیگ از وی استفاده کند ولی در صورت جذب مهاجم خارجی، به نظر مدافع چپ مدنظر تراکتور باید بعد از اتمام فصل نقل‌وانتقالات و‌ به صورت بازیکن آزاد به جمع پرشورها بپیوندد.

1997