ترکیب اینترمیامی مقابل کروز آزول؛ مسی و بوسکتس روی نیمکت

ترکیب اینترمیامی مقابل کروز آزول؛ مسی و بوسکتس روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی در اولین بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ کاپ قرار است به مصاف تیم مکزیکی کروز آزول برود و باید دید که تیم آمریکایی چه نتیجه ای در این بازی به دست می آورد.

به گزارش فوتبالی، اهمیت ویژه این بازی آن جایی است که لیونل مسی می خواهد اولین بازی خود را برای اینترمیامی انجام دهد. البته تاتا مارتینو، سرمربی آرژانتینی تیم اینترمیامی ترجیح داده است که لیونل مسی را از شروع بازی درون ترکیب اینترمیامی قرار ندهد و ستاره آرژانتینی کار را مقابل کروز آزول از روی نیمکت شروع می کند.

از سوی دیگر سرخیو بوسکتس هم در این بازی روی نیمکت نشسته است و او هم مثل مسی کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد. باید دید که تاتا مارتینو قصد دارد که از چه دقیقه از ستاره های جدید خود در این بازی استفاده کند. هواداران لیونل مسی مشتاق هستند که هر چه زود تر اولین بازی ستاره محبوب خود را در تیم اینترمیامی ببینند. به نظر می رسد که هواداران مسی باید به بازی های دیر وقت عادت کنند!

ترکیب اینترمیامی مقابل کروز آزول به این شرح است: کلندر، یدلین، میلر، کریوستوف، فرای، رویز، آرویو، کرماسچی، تیلور، رابینسون، کامپانیا.

1470