رسمی؛ اوبامیانگ به مارسی پیوست

رسمی؛ اوبامیانگ به مارسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی که فصل گذشته را در چلسی توپ زده بود، اکنون راهی باشگاه المپیک مارسی در لیگ فرانسه شده است.

به گزارش فوتبالی، فصلی که گذشت برای اوبامیانگ در چلسی چندان خوب نبود و این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت که چلسی را ترک کند. البته خود چلسی هم می خواست که از دستمزدی که به این مهاجم می دهد راحت شود. اوبامیانگ در برنامه های سرمربی جدید چلسی یعنی مائوریسیو پوچتینو جایی نداشت و به این ترتیب در نهایت این تیم را ترک کرد.

پیر امریک اوبامیانگ با قراردادی سه ساله راهی تیم المپیک مارسی در لوشامپیونه فرانسه شده است. اوبامیانگ قرار است تا سال 2026 در این باشگاه فرانسوی توپ بزند. این مهاجم قبلا سابقه حضور در تیم سنت اتین را در لیگ فرانسه داشته است و اکنون دوباره بازی در لیگ فرانسه را تجربه خواهد کرد.

اوبامیانگ در حال حاضر سی و چهار سال سن دارد اما تصمیم گرفت که هنوز هم در فوتبال اروپا بماند و زندگی در فرانسه را انتخاب کرد. در حقیقت این بازیکن پیشنهاد هایی از لیگ عربستان هم داشت اما نمی خواهد فعلا راهی این لیگ شود. اوبامیانگ در سال 2022 به مدت نیم فصل در بارسلونا توپ زده بود.

1470