چرا ستاره پرتغالی به عنوان کاپیتان منچستریونایتد انتخاب شد؟

چرا ستاره پرتغالی به عنوان کاپیتان منچستریونایتد انتخاب شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد از دلیل اصلی انتخاب برونو فرناندز به عنوان کاپیتان جدید این باشگاه گفت. 

به گزارش فوتبالی، هری مگوایر که گران ترین مدافع تاریخ لیگ برتر است، پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب منچستر یونایتد در فصل گذشته و تنها 8 بازی در ترکیب ابتدایی این تیم در لیگ جزیره، اخیرا از مقام کاپیتانی شیاطین سرخ خلع شد و حالا این عنوان به فرناندز سپرده شده است. این بازیکن پرتغالی فصل گذشته کاپیتانی یونایتد را بر عهده داشت و موفق شد تا این تیم را در مسیر رسیدن به فینال لیگ اتحادیه و جام حذفی رهبری کند. 

به نقل از سایت گل، تن هاگ در مصاحبه‌ای با وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: "یک تیم خوب، متشکل از رهبران، بازیکنان در خدمت تیم، بازیکنان چند کاره، متخصصین و ... است. اما شما به رهبرانی در داخل زمین نیاز دارید که بتوانند تیم را رو به جلو ببرند و کیفیت بازی را کنترل کنند. کسی که بتواند این کار را بکند، لایق بستن بازوبند کاپیتانی است و به همین خاطر، ما برونو فرناندز را انتخاب کردیم، چون الهام بخش بزرگی برای بازیکنان جوان است. او الگوی خوبی است. او همیشه می خواهد بازیکن بهتری شود. هر روز سخت تلاش می کند تا بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد."

4416