حمله تند حجت کریمی به خسرو حیدری: دنبال سرمربیگری در استقلال بود!

حمله تند حجت کریمی به خسرو حیدری: دنبال سرمربیگری در استقلال بود!

پایگاه خبری فوتبالی– سرپرست سابق باشگاه استقلال به اظهارات امروز مربی فصل گذشته این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، داستان از صحبتهای امروز خسرو حیدری در برنامه ورزش و مردم شروع شد که مربی فصل گذشته آبی‌ها مدعی شد کریمی احتمالا امید ابراهیمی را نشناخته چرا که هیچ عکس‌العملی نسبت به علاقه این بازیکن برای بازگشت به استقلال، نشان نداده است.

اظهارنظری که واکنش سرپرست سابق استقلال را در پی داشته است.

حجت کریمی در گفت و گویی که با یکی از سایتهای خبری داشته، درباره صحبتهای امروز حیدری گفته است:" حیدری یک بار با من صحبت کرد و گفت امید ابراهیمی در ایران حضور دارد. شب برای شام به منزل ما بیایید. امید هم حضور دارد. می‌توانیم برای عقد قرارداد و همچنین جذب ۳-۲ بازیکن دیگر صحبت کنیم."

جواب کریمی به تماس حیدری چه بوده؟ ادامه صحبتهای او را بخوانید:" به او گفتم من الان بازیکن نمی‌خواهم و به دنبال مربی هستم. هر وقت سرمربی گرفتم او خودش برای جذب بازیکن تصمیم می‌گیرد. از این صحبت‌ها ناراحت شدم و گفتم لطفا تشریف ببرید من جلسه دارم! چرا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال برای دیدن باجناق حیدری به منزل او برود؟ مگر نمی‌گویند ابراهیمی بازیکن خوب و با کیفیتی است؟ چرا الان جواد نکونام او را نمی‌گیرد؟"

تا اینجای ماجرا، کریمی به صحبتهای حیدری واکنش نشان داده بود اما او در ادامه حرفهایش، سراغ حمله به مربی سابق استقلال رفته است:" وقتی به دنبال سرمربی بودیم و با چند گزینه صحبت کردیم، حیدری گفت گفت چرا من روی نیمکت نباشم؟ مگر چه چیزی کمتر از فرهاد مجیدی دارم که سرمربی نشوم؟"

1997