تلاش دوباره آرتتا برای جذب هافبک برزیلی

تلاش دوباره آرتتا برای جذب هافبک برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی – میکل آرتتا آماده است تا غرورش را زیر پا بگذارد و پس از نادیده گرفته شدن پیشنهاد آرسنال توسط استون ویلا در تابستان سال گذشته، بار دیگر برای جذب داگلاس لوییز اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال تا به اینجای کار در این تابستان موفق شده تا کای هاورتز، یورین تیمبر و دکلان رایس را به ترکیب خود اضافه کند اما در صورت جدایی توماس پارتی آماده است تا دوباره وارد بازار نقل و انتقالات شود. آرسنال یکسال پس از شکست در راه جذب داگلاس لوییز از استون ویلا، دوباره علاقه خود به این هافبک برزیلی را احیا کرده است. استون ویلا تابستان گذشته دو پیشنهاد توپچی‌ها برای داگلاس لوییز 25 ساله را رد کرد. بازیکن برزیلی به سال آخر قراردادش وارد شده بود و میکل آرتتا با ارائه پیشنهادی 23 میلیون پوندی، قصد داشت او را در روز آخر نقل و انتقالات جذب کند که به سرعت توسط استون ویلا رد شد. استون ویلا پس از آن، لوییز را به امضای قراردادی جدید متقاعد کرد اما آرسنال با این وجود هنوز به جذب بازیکن سابق منچستر سیتی علاقه مند است و احتمال دارد در این تابستان دوباره پیشنهادی برای جذب او به استون ویلا ارسال کند.

توماس پارتی مورد علاقه تیم‌هایی از لیگ عربستان و همینطور یوونتوس قرار دارد و در صورت جدایی این هافبک 30 ساله، میکل آرتتا نیاز دارد تا خط هفبک خود را تقویت کند.

2102