پیشنهاد بزرگ سعودی‌ها برای وسوسه ستاره فرانسوی کافی نبود

پیشنهاد بزرگ سعودی‌ها برای وسوسه ستاره فرانسوی کافی نبود

پایگاه خبری فوتبالی – موسی دیابی، وینگر بایر لورکوزن، با انتخا استون ویلا به عنوان مقصد خود، پیشنهاد تیم‌های سعودی را نادیده گرفت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن فرانسوی یکی از هدف های اصلی استون ویلا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بوده است، در حالی که این تیم تا به حال در این پنجره نقل و انتقالاتی پنجره ای پائو تورس از ویارئال و طی انتقالی آزاد، یوری تیلمانس از لستر را جذب کرده است. 

استون ویلا در هفته های اخیر جذب یک وینگر را در بالای لیست اولویت‌های خود قرار دادند، اگرچه دست از علاقه خود به جذب نیکو ویلیامز و فران تورس برداشتند. آن‌ها پس از آن علاقه خود را به موسی دیابی معطوف کردند، بازیکنی که مورد علاقه آرسنال و نیوکاسل یونایتد نیز بود، هرچند تیم عربستانی النضر به عنوان بزرگترین رقیب این تیم شناخته می‌شد.

طبق گزارشات، النصر که با جذب رونالدو پروژه جذب بازیکنان بزرگ به لیگ عربستن را شروع کرد، در تلاش بود تا با پیشنهادی وسوسه انگیز بازیکن فرانسوی را به خاورمیانه بکشد، هرچند استون ویلا در طول مذاکرات از پیروز شدن در رقابت جذب او اطمینان داشت و در حال حاضر گفته می‌شود که استون ویلا دست بالا را در این رقابت دارد و تست‌های پزشکی می‌تواند به زودی و قبل از امضای قرارداد انجام شود. دیابی پیوستن به لیگ انگلیس را به پیشنهادات بزرگ سعودی‌ها ترجیح داده است و می‌خواهد خود را در این لیگ و مقابل جمعی از بهترین بازیکنان دنیا به چالش بکشد.

2102