گره‌ای که در مسیر هم‌بازی شدن مسی و سوارز وجود دارد

گره‌ای که در مسیر هم‌بازی شدن مسی و سوارز وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای دوباره به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، سوارز دوست دارد که گرمیو را ترک کند و با چالش جدیدی برای فوتبالش مواجه شود و گزینه رویایی او این است که به اینتر میامی ملحق شود تا دوباره در کنار دوست صمیمی اش لیونل مسی بازی کند.

در حقیقت اینتر میامی سخت در تلاش است تا مسی در آرامش کامل باشد و به همین خاطر مربی محبوب او یعنی تاتا مارتینو را به خدمت گرفتند و به سراغ جذب سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا رفتند. رویای اینتر میامی این است که بتواند سوارز را هم به خدمت بگیرد. در واقع لوئیز و لیونل دو تا از بهترین دوست های همدیگر هستند. 

اما به نظر می رسد که اینتر میامی در حال حاضر نگران عواقب مذاکره با سوارز است چرا که ممکن است که گرمیو از آنها به فیفا شکایت کند.  سوارز تا دسامبر 2024 با گرمیو قرارداد دارد و اینتر میامی برای خرید او در ابتدا باید برزیلی ها را راضی کند. رقم فسخ قرارداد سوارز با گرمیو، 70 میلیون یورو است که طبیعتا اینتر میامی حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیست. 

گرمیو، باشگاه اینتر میامی را تهدید کرده که به خاطر مذاکره غیرقانونی با سوارز از آنها شکایت خواهند کرد و در ابتدا باید از آنها رضایت بگیرند و همین مسئله کار را خیلی مشکل کرده است. 

در هر صورت به نظر می رسد که شکستن قفل مذاکرات کار آسانی نباشد اما مالکان اینتر میامی سخت در تلاش هستند تا گرمیو را راضی کنند.

4125