قانون‌شکنی چلسی در اولین بازی تحت هدایت پوچتینو

قانون‌شکنی چلسی در اولین بازی تحت هدایت پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در اولین بازی خود با هدایت مائوریسیو پوچتینو با نتیجه پنج بر صفر مقابل رکسهم پیروز شد اما آنها در این بازی مرتکب قانون شکنی شدند.

به گزارش فوتبالی، آبی ها اولین بازی پیش فصل خود را انجام دادند و در فلوریدا کاپ در مقابل بیش از 50 هزار هوادار در ورزشگاه کنان مموریال در کارولینای شمالی به مصاف رکسهم رفتند، تیمی که به تازگی به لیگ دسته چهار انگلیس صعود کرده است.  یان متسون در نیمه اول دبل کرد و کانر گالاگر، کریستوفر انکونکو وبن چیلول در ده دقیقه پایانی سه گل دیگر را ثبت کردند.  چلسی که با فقط شش هافبک به تور امریکا رفته، با این پیروزی توانست شروع آرامی در پیش فصل داشته باشد.

بسیاری از بازیکنان چلسی به علت مصدومیت غایب بودند و در حال ریکاوری هستند که اخیرا وسلی فوفانا با تشدید مصدومیتش مواجه شده است.  ریس جیمز به علت مصدومیت در سفر حضور نداشته است و چالوبا که در این بازی بازوبند کاپیتانی را بسته بود هم در جریان بازی دچار مصدومیت شد.  مارک کوکوریا در نیمه اول حضور داشت و بین دو نیمه تعویض شد اما مصدومیت چالوبا باعث شد تا پوچتینو تصمیم بگیرد که کوکوریا را به زمین برگرداند.

بر اساس قوانین فوتبال حرفه ای، کوکوریا نباید این حق را پیدا می کرد که دوباره به زمین برگردد اما با توجه به این که بازی حالت دوستانه را داشت، چلسی تصمیم گرفت که قوانین عادی را از بین ببرد.  به نظر می رسد که رکسهم و داوران نیز مشکلی با این قانون شکنی نداشته اند.

پوچتینو در این باره گفت:" چالوبا از ناحیه تاندون آشیل احساس درد داشت و ترجیح می دادیم که یازده نفره بازی کنیم و دلیل بازگشت کوکوریا به زمین همین بود."

4125