رقابت قهرمان ایتالیا با منچستریونایتد بر سر بازیکن مراکشی

رقابت قهرمان ایتالیا با منچستریونایتد بر سر بازیکن مراکشی

پایگاه خبری فوتبالی - سفیان امرابات بازیکنی است که در این تابستان مورد توجه برخی از تیم ها قرار گرفته است و مشتریانی در میان تیم های بزرگ اروپایی پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، امرابات از سال 2020 در تیم فیورنتینا توپ می زند اما عملکرد خوب او در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی مراکش موجب شد تا نام او مطرح شود و اکنون مشتری های ویژه ای دارد.

در حقیقت نام منچستر یونایتد از هفته های پیش پیرامون این بازیکن مراکشی مطرح شده بود اما اکنون این بازیکن بیست و شش ساله یک مشتری جدید هم پیدا کرده است. ناپولی که در فصل گذشته قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا شد، از مشتری های سفیان امرابات است و برای جذب این بازیکن با منچستریونایتد رقابت می کند.

امرابات که یک هافبک دفاعی جنگنده است، توجه سران ناپولی را به خود جلب کرده است. این بازیکن چند سال است که در فوتبال ایتالیا حضور دارد و از این لحاظ ناپولی می تواند گزینه مناسب تری برای او باشد. 

فیورنتینا برای به فروش رساندن سفیان امرابات حداقل 30 میلیون یورو می خواهد و با ارقام پایین تر این بازیکن را به فروش نمی رساند. باید دید که از میان ناپولی و منچستر یونایتد کدام تیم برای خرید این بازیکن مراکشی جدیت بیشتری نشان می دهد.

1470