عکس؛ مسی و بوسکتس، از بارسلونا تا اینترمیامی

عکس؛ مسی و بوسکتس، از بارسلونا تا اینترمیامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و سرخیو بوسکتس که سال ها با هم هم‌تیمی بودند اکنون دوباره در اینترمیامی در کنار هم قرار گرفته اند و باید دید که دوران حضور آن ها در تیم آمریکایی به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اینترمیامی تصمیم گرفت که مراسم معارفه لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را به طور همزمان برگزار کند و آن ها پس از معارفه تمرینات خود را استارت زده اند. مسی پس از به پایان رسیدن قراردادش با پاری سن ژرمن راهی اینترمیامی شد و از سوی دیگر سرخیو بوسکتس هم پس از این که قراردادش با بارسلونا به پایان رسید، با این تیم خداحافظی کرد و راهی تیم آمریکایی شد.

مسی در حال حاضر 36 ساله است و سرخیو بوسکتس 35 سال دارد. برخی ها معتقدند که مسی و بوسکتس همچنان می توانستند در فوتبال اروپا به دوران خود ادامه دهند.

مسی از سال 2004 تا 2021 در تیم اصلی بارسلونا حضور داشته است و سرخیو بوسکتس هم از سال 2008 تا 2023 در تیم اصلی بارسلونا توپ زده است. مسی و بوسکتس خاطرات مشترک زیادی با هم در بارسا دارند. آن ها در کنار هم سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند. بوسکتس از دوستان صمیمی مسی است. بوسکتس بازیکن مورد علاقه گواردیولا بود و پپ گواردیولا از سرخیو بوسکتس پشت سر ژاوی و اینیستا استفاده می کرد.

1471