صادقیانی: بازی سختی در فینال داشتیم/ تجربه این مسابقات خیلی به تیم ایران کمک می‌کند

صادقیانی: بازی سختی در فینال داشتیم/ تجربه این مسابقات خیلی به تیم ایران کمک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی والیبال زیر ١۶ سال ایران گفت: واقعا بازی سختی را در فینال پشت سر گذاشتیم، هر دو تیم با تمام توان در مسابقه جنگیدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آرش صادقیانی بعد از پیروزی مقابل پاکستان و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیای مرکزی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم قهرمان این مسابقات شویم. در مسابقه اول مقابل پاکستان شکست خورده بودیم اما بازی فینال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیم‌های ازبکستان و پاکستان تیم‌های خوبی را روانه رقابت‌ها کرده بودند. استنباط من این است که بازیکنان برخی تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها بالاتر از سن معمول بودند. اتفاق خوبی است که جوانان ایران توانستند این مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی در ادامه گفت: تیم ایران بازی اول مقابل پاکستان نتیجه را واگذار کرد اما بازیکنان خود را جمع کردند و توانستیم در این مسابقه پیروز شوند. واقعا بازی سختی را در فینال پشت سر گذاشتیم. هر دو تیم واقعاً جنگیدند و با تمام تلاش در مسابقه حاضر شدند. بازیکنان شرایط پر استرس و پر فشاری را تجربه کردند، اما توانستند خود را کنترل کنند و این واقعا اتفاق خوبی است که به آنها تبریک هم می‌گویم. از همه بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که تلاش کردند تا تیم ایران به اینجا برسد.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران درباره اعتراض به تصمیم داور در ست پنجم مسابقه با پاکستان، تصریح کرد: اگر اشتباه نکنم در ست پنجم امتیاز برابر شش بود که اسپک بازیکن ایران به اوت رفت، اما مدافع پاکستان هنگام فرود به تور برخورد کرد. داور اول این صحنه را ندید. از داوران پایین خواهش کردیم که این موضوع را به او اطلاع دهند و همین اتفاق هم رخ داد. واقعا خطای تور رخ داده بود.

وی در پایان افزود: همه هدف‌گذاری تیم ایران این بود که پله پله جلو برویم و خدا را شکر تا به الان این اتفاق رخ داده است. در مدت زمان باقیمانده تا مسابقات قهرمانی آسیا باید تیم را ریکاوری کنیم و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار بگیرد. قطعاً این تجربه که به دست آوردیم در چنین سطح بالایی خیلی به تیم ایران کمک خواهد کرد تا از آنها استفاده کند و در مسابقات پیش رو موفق باشد.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16سال پسر آسیای مرکزی که از روز جمعه 23 تیر به میزبانی شهر تاشکند پایتخت کشور ازبکستان آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه 28 تیر) با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

1999