از مقایسه با ادینیو تا کری برای استقلال/ کیف تی‌تی‌ها با خرید مهاجم کوک شد!

از مقایسه با ادینیو تا کری برای استقلال/ کیف تی‌تی‌ها با خرید مهاجم کوک شد!

پایگاه خبری فوتبالی - خرید جدید تراکتور حسابی مورد توجه تی‌تی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بعد از انتقادات زیاد پیرامون نبود مهاجم در لیست تراکتور، تراکتوری‌ها دیروز از عارف رستمی به عنوان جدیدترین خریدشان رونمایی کردند.

اولین موضوعی که بعد از این خرید، کیف پرشورها را کوک کرده، شایعات فضای مجازی در رابطه با علاقه استقلال به جذب مهاجم سابق مس کرمان بود. تی‌تی‌ها معتقدند با خرید رستمی، دومین هایجک خود پس از عارف آقاسی را داشته‌اند و این مهاجم را هم از چنگ آبی‌ها خارج کرده‌اند.

بحث دوم مقایسه خرید عارف رستمی به عنوان بازیکنی که از مس کرمان می‌آید با لوسیانو ادینیو می‌باشد. آخرین مهاجمی که تراکتور از تیم‌نارنجی‌پوش کرمانی جذب کرده بود، ستاره برزیلی بوده و حال تی‌تی‌ها دوست دارند خوش‌بینی آن‌ها نتیجه‌بخش باشد و‌ عارف هم بتواند همانند ادینیو برای تراکتور گلزنی کند.

موضوع سوم اما به پست اینستاگرامی مهاجم جدید تراکتور برمی‌گردد. جایی که رستمی با متن خود ذیل عکس یادگاری با شال تراکتور از جملاتی استفاده کرده که عجیب به دل تی‌تی‌ها نشسته است. ذکر عبارت «زیباترین پیراهن سرخ لیگ برتر» به مذاق پرشورها بسیار خوش آمده و‌ آن‌ها با برجسته کردن این جمله معتقدند رستمی به خوبی توجیه شده که در چه تیمی قرار است بازی کند.

در هر حال باید منتظر ماند و دید خرید جدید تراکتور چقدر برای تیم تحت هدایت پاکو خمز کارآمد خواهد بود؟

1997