رونمایی از لیست بارسلونا در تور آمریکا با 32 بازیکن و یک غایب

رونمایی از لیست بارسلونا در تور آمریکا با 32 بازیکن و یک غایب

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز چهارشنبه ظهر لیست بارسلونا برای سفر به آمریکا را اعلام کرد که نیکو تنها بازیکنی است که خط خورده است. ژاوی روز چهارشنبه به این بازیکن اعلام کرد که رویش حساب نمی کند و حالا نیکو در بارسلونا می ماند تا تکلیف جدایی خود را مشخص کند. این بازیکن از پرتغال، اسپانیا و انگلیس پیشنهاد دارد.

به گزارش فوتبالی، در نقطه مقابل نیز خولیان ارائوخو، دست و لنگله قرار دارند که با وجود آن که در لیست خروجی بارسلونا قرار دارند، در تور آمریکا حاضر خواهند بود. در حقیقت آرائوخو به انتقال به لاس پالماس خیلی نزدیک است اما هنوز توافقی حاصل نشده است. دست فعلا گفته که قصد ترک بارسلونا را ندارد. بازیکن فرانسوی نیز سخت تلاش کرد تا به تاتنهام برود و به همین خاطر تا دیروز به اردو ملحق نشده بود اما به ناچار فعلا در لیست قرار گرفته است.

لیست بارسلونا شامل 32 بازیکن است که هفت تایشان مربوط به تیم آکادمی هستند. خوان لاپورتا و بخش زیادی از مدیران بارسولنا در این اردو حضور خواهند داشت. لیست بارسا بدین شرح است : ترشتگن، آرائوخو، گاوی، دمبله، پدری، لواندوفسکی، فاتی، فران تورس، اینیاکی پنیا، کریستنسن، مارکوس آلونسو، کسیه، سرجی روبرتو، دی یونگ، رافینیا، ژول کنده، اریک گارسیا، بالده، خولیان آرائوخو، دست، عبدالصمد، لنگله، گوندوغان، اینیگو مارتینز، اوریول رومئو از تیم اصلی و میکا یائه، کاسادو، آسترالاگا، لامین یامال، فرمین لوپز، الکس وایه، الیکس گاریدو آکادمی.

4125