انتظار از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سازمان خصوصی‌سازی؛ حالا نوبت سپاهان و بقیه است

انتظار از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سازمان خصوصی‌سازی؛ حالا نوبت سپاهان و بقیه است

پایگاه خبری فوتبالی- تا چند روز پیش، خریدهای بزرگ و متعدد سپاهان اصفهان در خط حمله یکی از سوژه‌های مهم فوتبال ایران بود.

به گزارش فوتبالی، خریدهایی گران‌قیمت که باعث شد بازار نقل و انتقالات از مهاجم خالی شود. حتی هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه تراکتور به سپاهان طعنه زد و گفت: «آیا مهاجم داخلی باکیفیتی مانده که بخواهیم جذبش کنیم؟ یک باشگاه تمام مهاجمان خوب داخلی را جمع کرده و  تراکتور مجبور است به نفرات خارجی پیشنهاد بدهد!» 

در این ماجرا دو سوال مطرح شده بود. اول این که سپاهان این همه مهاجم را برای چه می‌خواهد و سوال دوم این بود که سپاهان چقدر برای این مهاجمان و البته بقیه خریدهایش هزینه کرده است. اما انتشار ریز قراردادهای پرسپولیس و سپس استقلال، توجهات را دوباره به سمت تیم‌های تهرانی برگرداند. 

در همین یکی دو روز کلی مقاله و تحلیل و آمارهای عجیب و غریب   استخراج شده و انتقادها از این دو باشگاه افزایش پیدا کرده است اما با فروکش کردنِ هیجاناتِ این افشاگری، حالا سرها دوباره به سمت سپاهان می‌چرخد. تمرینات سپاهان البته پس از بازگشت از ترکیه فعلا تعطیل است و قرار است از روز پنج‌شنبه دوباره شروع شود. 

حالا بررسی وضعیت قراردادهای سپاهان و البته باشگاه‌هایی مثل فولاد خوزستان و تراکتور به خواسته مشترک هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تبدیل شده است. 

چند روز پیش هم حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفت و گویی که در کلاب هاوس با هواداران استقلال داشت وعده رسیدگی به قراردادهای باشگاه سپاهان را داده بود: «باید بازرسی ویژه صورت بگیرد که مشخص شود چطور دارد هزینه می‌کند. در خبرها دیده‌اید که باشگاه سپاهان 6 فوروارد می‌گیرد با هزینه‌های کلان که باید پاسخ بدهد به چه ترتیبی این اتفاق افتاده است. اما نکته این است که سپاهان در لیست واگذاری نیست.»

حالا همه از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سازمان خصوصی سازی، انتظار دارند که همانطور که قراردادهای بازیکنان و کادر فنی استقلال و پرسپولیس منتشر شد، قراردادهای بازیکنان و کادر فنی سایر تیم ها مثل فولاد مبارکه سپاهان، فولاد خوزستان، تراکتور و در کل دیگر تیم های صنعتی و خصوصی و دولتی و خصولتی، منتشر شود تا به قول قربانزاده، همه بدانند هر بازیکن و مربی چقدر گرفته و در کل هر بازیکن و مربی چقدر می ارزند.

1359