بازگشت مدافع سابق منچستر یونایتد به این تیم با قراردادی کوتاه مدت

بازگشت مدافع سابق منچستر یونایتد به این تیم با قراردادی کوتاه مدت

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد جذب جانی ایوانز، بازیکن سابق این تیم که سابقه حضور در آکادمی شیاطین سرخ را نیز داشته است، با انتقالی کوتاه مدت اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 35 ساله پس از اتمام قراردادش با لستر سیتی در پایان فصل 23-2022 بدون تیم بوده است. ایوانز تمرینات پیش فصل را با تیم منچستر یونایتد گذراند، تیمی که در طول سال‌های 2007 تا 2015 موفق شد 198 بازی برایش انجام دهد و به همراه آن 11 عنوان قهرمانی مختلف را نیز به دست آورد. گفته می‌شود که باشگاه در حال بنا نهادن فرهنگی است تا بازیکنان سابق فضا را برای بازگشت خود مناسب ببینند. منچستر یونایتد تایید کرد که ایوانز قراردادی کوتاه مدت با این تیم به امضا رسانده است تا اجازه پیدا کند در بازی‌های دوستانه پیش فصل این تیم شرکت کند، بازی‌هایی که با بازی مقابل لیون در روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

باشگاه منچستر یونایتد بیانیه ای در اینباره صادر کرده که بدین صورت است:" جانی ایوانز، مدافع با تجربه قراردادی کوتاه مدت با ما به امضا رسانده است تا بتواند در بازی‌های پیش فصل پیش رو برای منچستر یونایتد که در ادینبرو و سن دیگو برگزار خواهد شد، شرکت کند. او علاوه بر حضور در برنامه‌های تمرینی آکادمی، در چندین جلسه تمرینی تیم اصلی نیز شرکت کرده است و اریک تن هاخ و تیم مربیگری را تحت تاثیر قرار داده است. جانی سپس به تیم آکادمی که به سن دیگو سفر خواهد کرد، می‌پیوندد در حالی که تیم اصلی در نیویورک است."

2102