روایت صادق درودگر از واکنش اسکوچیچ به پیشنهاد سرمربیگری فولاد

روایت صادق درودگر از واکنش اسکوچیچ به پیشنهاد سرمربیگری فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- نحوه برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی باعث شده که او دیگر علاقه‌ای به کار در فوتبال ایران نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، زمانی که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی نشست، میراث بد و عجیب دوران مارک ویلموتس، کار صعود به جام‌جهانی را حسابی سخت کرده بود. دراگان اما توانست فوتبال ملی ایران را به سلامت از روزهای جهنمی گذر دهد و به سومین جام‌جهانی پیاپی برساند.

با این وجود تغییراتی که در راس هرم فدراسیون فوتبال رخ داد باعث شد تا او در فاصله 2 ماه مانده دیدار ایران و انگلیس برکنار شود. کارلوس کی‌روش جانشین اسکوچیچ شد و دراگان نتوانست اولین جام‌جهانی خود را تجربه کند.

او از ایران رفت اما بعد از مدتی شنیده شده که فولاد خوزستان به‌دنبال جذب او است. درست زمانی که جواد نکونام فولاد را در آسیا تنها گذاشت و این تیم برای ادامه فصل، در جست‌وجوی سرمربی بود. در آن مقطع از دراگان اسکوچیچ به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی فولاد نام برده می‌شد اما در نهایت این علیرضا منصوریان بود که سکان هدایت سرخ‌های اهوازی را بر عهده گرفت.

با این حال صادق درودگر مدیرعامل فعلی نساجی مازندران روایتی قابل توجه از واکنش اسکوچیچ به این پیشنهاد دارد. درودگر در دوران حضورش در ملوان اسکوچیچ را به ایران آورده بود و ارتباط نزدیکی با این سرمربی کروات دارد.

درودگر می‌گوید که باشگاه فولاد از او خواسته تا به‌ واسطه ارتباط خوبش با اسکوچیچ به او پیشنهاد 1 میلیون دلاری برای حضور در فولاد را بدهد. اسکوچیچ اما واکنش تندی نشان می‌دهد و می‌گوید:"مثل سگ من را از کشور بیرون کردند و دیگر به ایران بر نمی‌گردم!"

اسکوچیچ پیش‌تر هم زمانی که تیم ملی از صعود به دور حذفی جام‌جهانی بازماند، واکنشی مشابه داشت و از بی‌مهری‌ هایی گفته بود که به او شده بود.

2509