اولین عکس تیمی رونالدو برای فصل جدید

اولین عکس تیمی رونالدو برای فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو شب گذشته اولین بازی خود در پیش فصل را انجام داد و به این ترتیب روند آماده سازی خود را برای فصل 2023/24 آغاز کرد و باید دید که عملکرد او در فصلی که به زودی شروع می شود به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، النصری ها مقابل سلتاویگو یک عملکرد فاجعه بار داشتند. البته این عملکرد ضعیف از وقتی شروع شد که کریستیانو رونالدو از زمین مسابقه بیرون کشیده شد. در حقیقت در بازی دوستانه النصر و سلتاویگو، کریستیانو رونالدو در نیمه اول بازی درون زمین حضور داشت. این نیمه با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت. در نیمه دوم لوییس کاسترو تصمیم گرفت که کریسیتانو رونالدو و مارسلو بروزوویچ را بیرون بکشد. النصر بدون حضور این دو بازیکن به راحتی مقابل سلتاویگو تحقیر شد و هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

کار رونالدو برای فصل 2023/24 شروع شده است؛ فصلی که ممکن است یکی از آخرین فصل های دوران حرفه ای او باشد. رونالدو شب گذشته در مصاحبه خود گفت که دیگر سی و هشت ساله شده است و به همین دلیل در های فوتبال اروپا به سوی او کاملا بسته است و تمرکزش را به طور کامل بر روی درخشیدن در لیگ عربستان گذاشته است.

1471