هشدار قربان‌زاده درباره کمک بدون حساب‌وکتابِ هوادار متمول!

هشدار قربان‌زاده درباره کمک بدون حساب‌وکتابِ هوادار متمول!

پایگاه خبری فوتبالی – رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید کمک‌های مردمی به استقلال و پرسپولیس باید حتما به ثبت برسد چرا که ممکن است عواقبی برای این دو باشگاه به همراه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، چند وقتی است که بحث کمک هوادار متمول به باشگاه پرسپولیس داغ است و جمله‌ای که رضا درویش به زبان آورد، واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است. برخی از باشگاه‌های رقیب هوادار متمول را راهی برای دور زدن سقف بودجه می‌دانند اما از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویند که این هوادار تنها بر حسب علاقه سال‌ها است که به این تیم کمک می‌کند و هیچ دخالتی در تصمیمات اجرایی ندارد.

با این وجود حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی که به استودیوی فوتبال برتر رفته بود، اخطار داد که باید این کمک‌ها حتما به ثبت برسد. او استدلال می‌کند که کمک بدون حساب‌وکتاب یوسفی _ هوادار متمول باشگاه پرسپولیس _ ‌هم می‌تواند آفت داشته باشد و بلایی که سر استقلال به خاطر کمک‌های امثال نامداری و خلیل‌زاده آمد، برای پرسپولیس هم تکرار شود.

قربان‌زاده مدعی است که در باشگاه رقیب یعنی استقلال برخی کمک‌های اینچنینی با قراردادهای نزولی انجام شده که در حال حاضر برای این باشگاه کنتور می‌اندازد. او به همین خاطر است که می‌گوید کمک‌های یوسفی باید حتما تحت عنوان کمک‌های مردمی در اسناد پرسپولیس به ثبت برسد چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که او در آینده از این باشگاه شکایتی انجام ندهد.

2509