محمد محبی مقصد فصل بعد طارمی را لو داد؟

محمد محبی مقصد فصل بعد طارمی را لو داد؟

پایگاه خبری فوتبالی- محمد محبی که جزو دوستان صمیمی مهدی طارمی است، مقصد این بازیکن برای فصل بعد را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی که این فصل هم عملکردی درخشان در پورتو داشت، مانند فصول گذشته مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار گرفت. در این بین در بازار شایعات، تیم‌های میلان، منچستریونایتد، اینتر و بایرن مونیخ به مشتریان جدی او تبدیل شدند اما هنوز هیچ یک به سرانجام مشخصی نرسیده است.

با این حال در روزهای اخیر توافق شخصی مهدی طارمی با باشگاه میلان توسط منابع خبری ایتالیایی بازتاب داده شده تا از این طریق جدی‌ترین مشتری این بازیکن مشخص شود. در همین باره محمد محبی که رفاقتی صمیمی با مهدی طارمی دارد و به نوعی همشهری او هم به حساب می‌آید، امشب در برنامه فوتبال برتر در پاسخ به سوال مجری برنامه گفت: «سعی می کنم در مسائل شخصی مهدی دخالت نکنم اما فکر می‌کنم باشگاه میلان برای جذب طارمی جدی باشد. امیدوارم این توافق صورت بگیرد و ما مهدی را در میلان ببینیم و این باعث افتخار ما است.»

مهدی طارمی هنوز یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد. باشگاه میلان در ابتدا برای جذب او مبلغ 13 میلیون یورو پیشنهاد داده بود که توسط تیم پرتغالی رد شد. در ادامه این مبلغ به 20 میلیون یورو افزایش پیدا کرد اما هنوز مسئولان میلان به آن پاسخ مشخصی نداده‌اند.

بر اساس خبرهایی که در رسانه‌های معتبر خارجی درباره ستاره ملی پوش ایرانی مطرح می‌شود طارمی برای پیوستن به میلان شانس زیادی ندارد مگر اینکه ادعای امشب دوست صمیمی اش یعنی محمد محبی را جدی بگیریم. 

6442