مصدومیت های بازیکنان چلسی قبل از شروع فصل جدید آغاز شده است

مصدومیت های بازیکنان چلسی قبل از شروع فصل جدید آغاز شده است

پایگاه خبری فوتبالی – تیم چلسی ریس جیمز و وسلی فوفانا را به دلیل بیماری و مصدومیت، از لیست بازیکنان دعوت شده به تور پیش فصل خود در آمریکا خارج کرد.

به گزارش فوتبالی، چلسی تایید کرده است که به اجبار ریس جیمز و وسلی فوفانا را از لیست خود برای سفر به آمریکا خط زده است، جیمز به دلیل بیماری و فوفانا به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مشکلی در زانویش این تور را از دست داده اند. چلسی همچنین پیر امریک اوبامیانگ، حکیم زیاش و روملو لوکاکو را که هر سه به احتمال زیاد در این تابستان باشگاه را ترک خواهند کرد، از لیست خود خارج کرده است. علاوه بر فوفانا و جیمز، بادیاشیل و بروخا نیز به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند.

چلسی در تلاش است تا ترکیب خود را مرتب کند اما با این وجود بازهم 29 بازیکن که شامل خرید‌های جدید یعنی انکونکو و جکسون می‌شود را برای تور پیش فصل به ایالات متحده می‌برد. پس از خرج‌های هنگفتی که تاد بولی در اولین فصل حضورش به عنوان مالک باشگاه برای این تیم انجام داد و نتیجه خوبی هم از آن دریافت نکرد، تیم چلسی در این تابستان دست به خانه تکانی زده و سعی دارد تا با فروش بازیکنان مازاد خود تیمی یک دست برای پوچتینو مهیا کند که در این امر تیم های سعودی عصای دست بولی شده اند و با خرید چند بازیکن این تیم من جمله مندی، کولیبالی و کانته به چلسی در این مسیر کمک بزرگی کردند.

2102