اولین پیشنهاد میلان برای طارمی توسط پورتو رد شد

اولین پیشنهاد میلان برای طارمی توسط پورتو رد شد

پایگاه خبری فوتبالی - پورتو اولین پیشنهاد میلان برای مهدی طارمی را رد کرد و به نظر می رسد که تیم پرتغالی نمی خواهد به این راحتی ها ستاره ایرانی خود را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، میلان با هدایت استفانو پیولی به دنبال جذب یک مهاجم است تا خط حمله خود را تقویت کند. یکی از گزینه هایی که روسونری ها زیر نظر گرفته اند، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو است. میلان برای جذب طارمی به پورتو پیشنهاد داده است اما این پیشنهاد مورد استقبال قرار نگرفته است.

به گفته جانلوکا دی مارتزیو، میلان اولین پیشنهاد خود را برای جذب طارمی به پورتو داده است اما باشگاه پرتغالی این پیشنهاد را رد کرده است. پورتو حداقل 30 میلیون یورو برای به فروش رساندن مهدی طارمی می خواهد اما پیشنهاد میلانی ها کمتر از این مقدار بوده است و با بند هایی که در آن وجود داشته، چیزی حدود 20 میلیون یورو بوده است.

در حقیقت برای شروع مذاکره با پورتو برای جذب مهدی طارمی باید حداقل یک پیشنهاد 25 میلیون یورویی داد و با بند های دیگر آن را به بالای 30 میلیون یورو رساند تا توجه پورتو به آن جلب شود.

در هر صورت باید دید که چه آینده ای در انتظار مهدی طارمی است و میلان پیشنهاد دیگری برای جذب ستاره ایرانی خواهد داد یا خیر.

1470