آرسن ونگر : فصل آینده، ما قهرمان لیگ خواهیم شد

آرسن ونگر : فصل آینده، ما قهرمان لیگ خواهیم شد

پایگاه خبری فوتبالی – آرسن ونگر از خرید 105 میلیون پوندی آرسنال حمایت کرد و برای قهرمانی تیم سابقش در فصل آینده لیگ جزیره ابراز امیدواری کرد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال دکلان رایس را با انتقالی رکورد شکن از وستهم به خدمت گرفت و این هافبک انگلیسی را به دومین خرید گران قیمت تاریخ لیگ جزیره تبدیل کرد. رایس یک دهه را در تیم وستهم سپری کرد و پس از ارتقا از آکادمی این باشگاه به تیم اصلی، 245 بازی را با پیراهن این تیم به انجام رساند؛ او در قهرمانی چکش ها در لیگ کنفرانس اروپا و به دست آوردن اولین جام معتبر این تیم پس از 43 سال نقش مهمی ایفا کرد.

رایس 24 ساله به سومین خرید تابستانی میکل آرتتا برای آرسنال تبدیل شد که پس از کای هاورتز و یورین تیمبر به این تیم اضافه شده است.

ونگر در مصاحبه با یورو اسپرت در باره شرایط آرسنال گفت:" فکر می‌کنم این سرمایه گذاری خوبی است. در کل، شخصا اینطور فکر می‌کنم که آن‌ها بازیکنان خوبی دور هم جمع کرده اند، از آنجایی که این بازیکنان در حال حاضر 23، 24 ساله هستند اما با تجربه اند در نتیجه می‌توانند سال‌ها کنار هم بازی کنند. آن‌ها پس از سال گذشته تحت فشار بیشتری خواهند بود اما چیزهای زیادی یاد گرفته اند و می‌توانند نشان دهند که می‌توانند با این فشار کنار بیایند."

ونگر که در ابتدای شروع دور 15 ام مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس این مصاحبه را انجام می‌داد، درمورد احتمال قهرمانی آرسنال در فصل آینده گفت:" باور دارم ما قهرمان لیگ خواهیم شد، به همین سادگی. به این موضوع شک کمتری دارم تا اینکه امروز چه کسی قهرمان تور دو فرانس می‌شود."

2102