فاز سوم نقل و انتقالات پرسپولیس؛ 3 بازیکن و دیگر هیچ!

فاز سوم نقل و انتقالات پرسپولیس؛ 3 بازیکن و دیگر هیچ!

پایگاه خبری فوتبالی– تحرکات باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات پس از یک هفته طوفانی متوقف شده اما به زودی اقدامات جدیدی صورت خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس بعد از چند روز سکوت و آرامش، دوباره قصد دارد وارد بازار نقل و انتقالات شود و کار ناتمامش را تمام کند. این چند روز آرامش و سکوت هم صرف بررسی وضعیت لیست بازیکنان شد تا تصمیم نهایی درباره نفرات خروجی و رسیدن به گزینه‌های نهایی گرفته شود.

 در فاز اول نقل و انتقالات، پرسپولیس موفق شد بازیکنانی مثل شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مسعود ریگی را جذب کند. فاز دوم هم به تمدید قرارداد بازیکنانی اختصاص پیدا کرد که قراردادشان تمام شده بود. این فاز با تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، سعید صادقی، میلاد سرلک، گئورگی گولسیانی و مربیان خارجی با موفقیت به پایان رسید. 

پرسپولیس در این مقطع، به دنبال رفع کاستی‌هایی است که در لیستش وجود دارد. در حال حاضر قرمزها 19 بازیکن بزرگسال دارند و این یعنی یحیی گل‌محمدی دیگر نمی‌تواند بازیکن جدید بزرگسالی را به تیمش اضافه کند مگر این که در مقابل هر خرید، یک بازیکن را از لیستش خارج کند. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی، مسعود ریگی، شهاب زاهدی و محمد عمری لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس را پر کرده‌اند.

پرسپولیس احمد گوهری را به صورت قرضی واگذار کرده و به شدت به دنبال یک ذخیره خوب برای بیرانوند می‌گردد. ترجیح پرسپولیس یک دروازه بان زیر 23 سال است تا مجبور نشود برای جذب یک گلر ذخیره، یک بازیکن بزرگسال را از لیست خارج کند. گزینه مورد نظر هم مشخص شده است. محمدرضا خالدآبادی. البته استقلال هم مشتری جدی خالدآبادی است. حالا باید دید کدام تیم موفق می‌شود این دروازه‌بان را جذب کند.

پرسپولیس قطعا یک مهاجم خارجی جذب خواهد کرد. این مهاجم قرار است بار اصلی گلزنی را روی دوش خودش بکشد و بنابراین باید مهاجم باتجربه و سابقه‌داری باشد. این یعنی مهاجم خارجی جدید بالای 23 سال خواهد بود و بنابراین یک بازیکن باید از لیست خارج شود. در حال حاضر نزدیک‌ترین گزینه به درب خروجی باشگاه وحدت هنانوف است. 

نفر بعدی که پرسپولیس همچنان پیگیر جذبش است سعید عزت‌اللهی است. هافبک تیم وایله دانمارک هنوز 6 ماه با این تیم قرارداد دارد و به همین دلیل پروسه انتقالش کمی دشوار شده و از طرف دیگر استقلال و سپاهان هم پیگیر جذب این بازیکن هستند.

 اگر پرسپولیس موفق شود رضایت باشگاه دانمارکی را جلب کند و این هافبک ملی‌پوش را بگیرد باید یک نفر دیگر را هم از لیست بزرگسالانش کنار بگذارد. این نفر به احتمال زیاد سینا اسدبیگی خواهد بود که هم‌پستی عزت‌اللهی هم هست. اما اگر عزت‌اللهی نیاید اسدبیگی در تیم خواهد ماند و فاز سوم برنامه‌های پرسپولیس در نقل و انقالات با جذب خالدآبادی و یک مهاجم خارجی به پایان خواهد رسید.

1359