اقرار اسطوره آرسنال به تلاش‌هایش برای متقاعد کردن رایس به آمدن به آرسنال

اقرار اسطوره آرسنال به تلاش‌هایش برای متقاعد کردن رایس به آمدن به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – یان رایت اسطوره آرسنال این موضوع که 4 ماه پیش در دیدارش با تیم ملی انگلیس، از رایس خواسته بود تا به آرسنال بپیوندد را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از هفته‌ها مذاکره، آرسنال در نهایت جذب دکلان رایس را در روز شنبه به طور رسمی اعلام کرد؛ انتقالی که با مبلغ 105 میلیون پوند رکورد نقل و انتقالاتی این باشگاه را جا به جا کرد. رایت در ویدیو معارفه دکلان رایس حضور داشت و تلفنی با رایس صحبت می‌کرد اما به نظر می‌رسد که این اولین مکالمه او و این ستاره 24 ساله برای انتقال به ورزشگاه امارات نبوده است و درباره صحبتی که او با رایس در ماه مارچ داشته است، سخن به میان آورده است.

رایت در آن زمان با تیم ملی انگلیس که برای بازی مقابل ایتالیا و اوکراین در قالب جام ملت‌های اروپا آماده می‌شد، دیدار کرده بود و نتوانسته بود در مقابل تلاش برای قانع کردن رایس به پیوستن به آرسنال و بازی در کنار بوکایو ساکا، مقاومت کند.

یان رایت درپادکست خود در این باره گفت:" همه داشتن درباره دیدار من با ترکیب تیم ملی انگلیس صحبت می‌کردند، من داشتم او را به آمدن به آرسنال وسوسه می‌کردم، بله که اینکار را می‌کردم. رسما به او التماس می‌کردم. من برای باشگاه کار نمی‌کنم، من یک طرفدار آرسنال هستم. من گفتم: به خودت و ساکا نگاه کن، چقدر کنار هم خوب هستید. واقعا هیجان زده بودم."

باشگاه های زیادی در این تابستان به رایس علاقه مند بودند که شامل بایرن مونیخ و منچستر سیتی، قهرمانان انگلیس و آلمان بودند، اما آرسنال همیشه گزینه اول رایس به شمار می‌رفت.

2102