واکنش مادر خونی دله الی به مصاحبه دردآور اخیر پسرش: نمی‌توانم جلوی اشک‌هایم را بگیرم

واکنش مادر خونی دله الی به مصاحبه دردآور اخیر پسرش: نمی‌توانم جلوی اشک‌هایم را بگیرم

پایگاه خبری فوتبالی – مادر خونی دله الی پس از مصاحبه دلهره آور این بازیکن انگلیسی ادعا کرده است که از مورد تعرض قرار گرفتن پسرش در کودکی تا قبل از این مصاحبه خبر نداشته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن انگلیسیف طی مصاحبه ای احساسی با گری نویل فاش کرد که در سن 6 سالگی توسط یکی از دوستان مادرش مورد تعرض قرار گرفته است. الی 27 ساله، در سن 12 سالگی توسط الن و سلی هیکفورد به فرزند خواندگی گرفته شد. او دیگر ارتباطی با پدر و مادر واقعی اش نداشته است.

مادر خونی او در مصاحبه ای با نشریه سان گفته است:" از زمانی که شنیئم پسرم چنین آزاری را در کودکی تجربه کرده است، نتوانسته ام جلوی اشک‌هایم را بگیرم. هیچ نمی‌دانستم که او مورد تعرض قرار گرفته است. من واقعا متاسفم. این موضوع که فردی که به داخل خانه ام راه داده ام اینگونه به بدترین شکل به اعتمادم خیانت کرده است، قلبم را می‌شکند. نمیتوان با کلمات میزان ناراحتی‌ام را بیان کنم. من دیگر با پسرم ارتباطی ندارم و تنها امیدم این است که دوباره بتوانم او را ببینم."

دله الی در تاتنهام به عنوان یکی از بهترین استعدادهای انگلیسی شناخته می‌شد اما پس از دوره خوبی که در این تیم داشت، دچار افت شد و در سال 2022 به تیم اورتون فروخته شد. او دوران خوبی را در اورتون نگذراند و تابستان گذشته به بشیکتاش قرض داده شد و به دلیل مصدومیت بزرگی که تجربه کرد تنها 15 بار برای تیم ترکیه ای به میدان رفت. 

دله 6 هفته را در مرکز توانبخشی‌ ای در آمریکا گذراند و حالا به تمرینات پیش فصل اورتون برای فصل جدید لیگ جزیره اضافه شده است. هری کین هم تیمی سابق او در میان حامیان او پس از مصاحبه اش با نویل بوده است.

2102