پیشنهاد 500 هزار دلاری پرسپولیس به بازیکن عراقی؟

پیشنهاد 500 هزار دلاری پرسپولیس به بازیکن عراقی؟

پایگاه خبری فوتبالی- به ادعای یک رسانه‌ی عراقی باشگاه پرسپولیس مبلغ 500 هزار دلار را برای جذب ایمن حسین پیشنهاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که گفته می‌شود ایمن حسین مهاجم فصل گذشته تیم الجزیره امارات و تیم ملی عراق مذاکراتی با پرسپولیس داشته، هنوز به صورت رسمی این خبر از سوی پرسپولیس تایید نشده است.

با این حال یک منبع نزدیک به ایمن حسین با تایید دریافت پیشنهاد از پرسپولیس، به خبرگزاری «المعلومه» گفت: این مهاجم با توجه به دریافت سایر پیشنهادات از خلیج فارس از قطر و امارات، چند روز زمان خواست تا درباره پیشنهاد ایران فکر کند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس، دارنده ۱۵ عنوان قهرمانی لیگ ایران، علاوه بر امتیازات و مشوق‌های دیگر، قراردادی بیش از نیم میلیون دلار برای یک فصل پیشنهاد داده است.

به گفته این منبع خبری، ایمن حسین از پرسپولیس زمان خواسته است تا در چند روز آینده پاسخ نهایی را بدهد. حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از جمله مسائلی است که باعث ترغیب این بازیکن در پرسپولیس شده است.

انتشار گسترده خبر پیشنهاد پرسپولیس به ایمن حسین این شائبه را هم ایجاد کرده است که مهاجم عراقی در حال بازارگرمی است و قصد دارد مبلغ قرارداد خود را با باشگاه‌های دیگر بالاتر ببرد.

1999