اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص پرونده شکایت کمیته فوتسال از دو باشگاه لیگ برتری

اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص پرونده شکایت کمیته فوتسال از دو باشگاه لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته فوتسال که به دلیل خودداری دو باشگاه لیگ برتری از اعزام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید شکایت کرده بود، حالا کمیته انضباطی رای خود را در خصوص این پرونده اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، از فدراسیون فوتبال، باتوجه به برگزاری اردوی تیم فوتسال امید جهت شرکت در مسابقات کافا و پیرو مکاتبات قبلی کمیته فوتسال بابت درخواست اعزام بازیکن، شامل علی احسانی از باشگاه سن‌ایچ و امیررضا کهزادی و مهدی دهقان نجات از باشگاه گهر زمین سیرجان، باشگاه‌های فوق نسبت به اعزام بازیکنان نامبرده جهت حضور در اردوی تیم ملی خودداری کردند.

کمیته انضباطی از باشگاه‌های نامبرده و بازیکنان خواست تا در این خصوص دفاعیه خود را ارسال کنند.

بر همین اساس باشگاه سن‌ایچ ساوه توضیحاتی در مورد علت موافقت نکردن با اعزام علی احسانی در تمرینات و اردوی تیم امید را مطرح و از سوی باشگاه گهر زمین سیرجان جوابیه‌ای ارسال نشد.

در نتیجه کمیته انضباطی بر اساس محتویات پرونده و با توجه به همکاری نکردن بازیکنان، باشگاه‌ها و دفاعیات بلاوجه سن ایچ ساوه و انطباق موضوع با ماده ۸۳ مقررات انضباطی و با احراز تخلفات علی احسانی بازیکن تیم سن ایچ ساوه و امیررضا کهزادی و مهدی دهقان از باشگاه گهر زمین سیرجان هریک را منفرداً به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و هر نفر به پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین به استناد همان مقررات باشگاه سن ایچ ساوه به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه گهر زمین سیرجان نیز به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

1999