در اردوی آماده‌سازی تراکتوری‌ها چه گذشت؟

در اردوی آماده‌سازی تراکتوری‌ها چه گذشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال تراکتور به مدت دو هفته در ترکیه برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال تراکتور اردوی آماده‌سازی‌اش را از ۱۱ تیرماه به مدت دو هفته در ترکیه برپا کرد تا با برگزاری تمرینات مختلف و سه دیدار تدارکاتی بیش از پیش برای فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر آماده شود.

پاکو خمس، سرمربی تی‌تی‌ها سخت‌گیرانه عمل کرد و نوبت تمرینات تراکتوری‌ها در این اردو، گاهی به سه وعده در روز رسید و همین موضوع تاثیر بسزایی در آماده شدن شاگردانش برای فصل جدید داشت.

تراکتور قبل از سفر به ترکیه، حسین پورحمیدی، سعید آقایی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده و ادیب زارعی را به خدمت گرفته بود و در این اردو محمد حسینی، سیامک نعمتی، آلواره خیمنس و علی شجاعی به جمع شاگردان خمس اضافه شدند.

تی‌تی‌ها بعد از سپری شدن یک روز، تمرینات خود را به کمپی در منطقه بولو ترکیه انتقال دادند.

تراکتوری‌ها در این اردو سه دیدار تدارکاتی برگزار کردند و به مصاف تیم‌های اورنبورگ روسیه، آنا دمیر اسپور ترکیه و سوکلیا مولداوی رفتند و به ترتیب یک مساوی، باخت و برد را به ارمغان آوردند.

اولین دیدار دوستانه شاگردان خمس، جمعه ۱۶ تیرماه، در کمپ باشگاه فنرباغچه و مقابل اورنبورگ روسیه برگزار شد،‌ جایی که تی‌تی‌ها با گل‌های زودهنگام روس‌ها غافلگیر شدند و در ادامه با درخشش گستاوو واگنین سه گل را به ثمر رساندند تا بازی سه بر سه به اتمام برسد.

سرخ‌های دیار آذربایجان، روز سه شنبه ۲۰ تیرماه به مصاف آدانا دمیر اسپور رفتند، شاگردان خمس در این مسابقه حرفی برای گفتن نداشتند تا بازی سه بر صفر به نفع بازیکنان پاتریک کلایورت خاتمه پیدا کند.

از نکات جالب این بازی می‌توان به اهدا پیراهن تراکتور به پاتریک کلایورت، اسطوره فوتبال هلند که سکان هدایت آدانا دمیر اسپور را دارد، اشاره کرد.

سومین دیدار تدارکاتی تراکتور در آخرین روز اردوی این تیم برگزار شد و تی‌تی‌ها به مصاف تیم کم‌ نام نشان سوکلیا مولداوی رفتند.

تراکتور درحالی با تک گل مهدی هاشم نژاد در این دیدار به پیروزی رسید که سپاهان، تیم سوکلیا مولداوی را هشت بر صفر شکست داده بود.

یکی از قابل توجه‌ترین حواشی ایجاد شده پیرامون این اردو، اشاره به عدم حضور شجاع خلیل‌زاده در ترکیه بود که با اعلام باشگاه تراکتور این موضوع به مراحل جدایی از باشگاه سابقش مربوط می‌شد و این بازیکن در نهایت روز دوشنبه، ۱۹ تیرماه به تمرینات تراکتور در اردوی ترکیه ملحق شد و با قرارگیری در ترکیب تیمش در بازی برابر سوکلیا مولداوی به شایعات مصدومیتش پایان داد.

تراکتوری‌ها حالا بیش از پیش برای فصل جدید رقابت‌ها آماده شدند و پرشورها منتظر آخرین خرید های تابستانی تیم محبوبشان برای تکمیل تراکتور مدل ۱۴۰۲ هستند.

 لیگ‌برتر فوتبال از ۱۲ مردادماه آغاز خواهد شد و تی‌تی‌ها ۳۱ مرداد در مرحله‌ی پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا به مصاف برنده‌ی دیدار دوتیم باشوندارا کینگز بنگلادش و شارجه امارات خواهد رفت.

1999