خبرهای کوتاه از باشگاههای عربی

خبرهای کوتاه از باشگاههای عربی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاههای گوناگون فوتبال طی روزهای جاری با برپایی اردوهای آماده سازی خارج از کشور، انجام بازیهای دوستانه و خرید بازیکنان مد نظر خود سعی در مهیا شدن برای فصل بعد دارند.  

به گزارش فوتبالی، اردوهای خارج از کشور و تلاش برای خرید ستاره های مطرح از ویژگی های مهم فصل جاری نقل و انتقالاتی است. ضمن اینکه در برخی از کشورها هم مسابقات گوناگون جریان دارد.

صفجه رسمی شبکه تلویزیونی «الکاس» در توییتر مدعی شد "ادوارد مندی" دروازه بان تیم الاهلی عربستان سعی در جلب رضایت هموطن خود "سادیو مانه" برای پیوستن به تیم الاهلی را دارد. 

تیم فوتبال الشباب عربستان در دیداری دوستانه در اردوی اتریش برابر تیم السد قطر به برتری ۳ بر یک رسید. 

باشگاه القادسیه عربستان "امبای دیانی" مهاجم سنگالی را به خدمت گرفت. او سابقه بازی در تیم های یوونتوس و گالاتاسرای را دارد. 

تیم الشرطه عراق با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میسان در فاصله یک هفته تا پایان لیگ برتر عراق، قهرمانی خود را در این مسابقات قطعی کرد.

ایمن الحسین بازیکن عراقی سابق تیم الجزیره امارات همزمان مورد توجه دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز قرار گرفته است. این مهاجم از باشگاههای قطر و امارات هم پیشنهاد دارد. 

تیم الفیصلی اردن با تساوی بدون گل برابر معان در هفته یازدهم و پایانی «جام یکصد» در فوتبال اردن، قهرمانی خود را در این رقابتها با ۱۰ برد، یک تساوی و ۳۱ امتیاز قطعی کرد. در این مسابقات الوحدات با  ۲۴ امتیاز دوم شد. 

۱۹۷۹