بازیکن منچستریونایتد و پوشیدن پیراهن رونالدو در النصر (عکس)

بازیکن منچستریونایتد و پوشیدن پیراهن رونالدو در النصر (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آلخاندرو گارناچو، بازیکن جوان منچستر یونایتد به طور ویژه ای به کریستیانو رونالدو علاقه دارد و از طرفدار های پر و پا قرص ستاره پرتغالی است.

به گزارش فوتبالی، وقتی که کریستیانو رونالدو در جمع شیاطین سرخ توپ می زد، آلخاندرو گارناچو همواره از او به عنوان یک الگو یاد می کرد. اکنون که رونالدو از منچستریونایتد رفته است هم گارناچو همچنان پیگیر شرایط او است.

آلخاندرو گارناچو که در حال حاضر 19 سال سن دارد، اهل کشور آرژانتین است. او بازیکنی است که هم در کنار مسی و هم در کنار رونالدو بازی کرده است. گارناچو در تیم ملی آرژانتین کنار لیونل مسی بازی کرده است و در منچستر یونایتد هم در کنار کریسیتانو رونالدو توپ زده است.

به تازگی تصویری از آلخاندرو گارناچو منتشر شده است که می بینیم این بازیکن جوان پیراهن کریستیانو رونالدو در النصر عربستان را بر تن کرده است. رونالدو در زمستان گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و راهی النصر عربستان شد و به نظر می رسد که دوستداران او هم به نوعی هوادار النصر شدند و لباس این باشگاه را تهیه کرده اند.

گارناچو از فصل گذشته وارد تیم اصلی منچستر یونایتد شد و به نظر می رسد که در فصل پیش رو فرصت بیشتری برای بازی به دست بیاورد. او یک وینگر است.

1470