بارسلونا بازیکنان جوان خود را با چه قیمت‌هایی خریده است؟

بارسلونا بازیکنان جوان خود را با چه قیمت‌هایی خریده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - سیاست نقل و انتقالاتی بارسلونا در پنجره های نقل و انتقالاتی اخیر به این شکل بوده است که آبی و اناری پوشان یا به سراغ جذب بازیکنان جوان و آینده دار رفته اند و یا این که بازیکنانی را خریداری کرده اند که قراردادشان با تیمشان به پایان رسیده و تبدیل به یک بازیکن آزاد شده اند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر بازیکنان جوان خوبی در ترکیب خود دارد که می توانند آینده این باشگاه را تضمین کنند اما بارسلونا این بازیکنان جوان را با چه قیمت هایی خریداری کرده است؟

بارسلونا برای جذب گاوی، آنسو فاتی، آلخاندرو بالده و یامال لامین هیچ مبلغی پرداخت نکرده است چرا که این بازیکنان به طور مستقیم محصول آکادمی بارسلونا هستند و از آکادمی بارسا کار خود را شروع کرده اند و به تیم اصلی رسیده اند. بارسا برای خرید پدری مبلغ 5 میلیون یورو پرداخت کرده است. پدری از لاس پالماس به بارسلونا آمده است. جذب رونالد آرائوخو 1.7 میلیون یورو پای بارسلونا آب خورده است. بارسا او را از فوتبال اروگوئه به فوتبال اروپا آورده است.

بارسلونا برای خرید ژول کنده از سویا که 24 سال سن دارد، 50 میلیون یورو پرداخت کرده است. ویتور روکه هم از اتلتیکو پارانائنزه با مبلغ 40 میلیون یورو راهی بارسلونا شده است.

1470