پیام مهاجم اتلتیکو در مورد تبرئه شدن مدافع سابق منچسترسیتی از اتهام آزار جنسی

پیام مهاجم اتلتیکو در مورد تبرئه شدن مدافع سابق منچسترسیتی از اتهام آزار جنسی

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای بازیکن اتلتیکو مادرید به تبرئه شدن بنجامین مندی مدافع فرانسوی سابق منچسترسیتی از اتهام آزار جنسی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، دپای همیشه شخصیتی کنشگر را در مورد مسائل اجتماعی داشته است و حالا به تبرئه شدن مندی واکنش نشان داده است. در حقیقت مدافع منچسترسیتی توسط زنان مختلف به آزار و تجاوز جنسی متهم شده بود اما در نهایت هیئت منصفه در دادگاه رای به بی گناهی او داد تا این بازیکن تبرئه شود.  این بازیکن 28 ساله در آگوست 2021 به آزار جنسی یک زن 24 ساله در عمارتش در منطقه چشیر در انگلیس متهم شد و بعد از آن نیز با شمار زیادی از اتهامات مواجه شده بود اما حالا تبرئه شده است.

ممفیس دپای در پیامی در این باره نوشت:" بنجامین مندی. همه پرونده ها رد شدند. اما حالا باید چه کار کنیم؟ چه کسی به این برادر کمک می کند تا درمان شود؟ چه کسی مسئول ضربه ایست که به نام او خورده است؟ چطور دوران فوتبالش را احیا کند؟ سالها طول کشیده بود تا به یک بازیکن حرفه ای فوتبال تبدیل شود. حالا چه ؟"

پیام ممفیس با استقبال بازیکنانی نظیر ژائو فلیکس، کوکه و گریزمان مواجه شد که برای او لایک زدند. در حقیقت مندی با اتمام قراردادش با منچسترسیتی بازیکن آزاد است و حالا که اتهاماتش رد شده، باید دید که چه مسیری برای فوتبالش در پیش خواهد گرفت.

4125